sobota, 1 sierpnia 2015

Rozpoczęcie sierpniowej akcji

I mamy 1 sierpnia – rozpoczęcie naszej akcji na obecny miesiąc.

Zgłosiło się do mnie 11 osób, z czego jestem bardzo zadowolona ;) Przy ostatniej akcji w czerwcu tylko dwie dziewczyny przysłały mi swoje zdjęcia przed i po wcieraniu, także jest nas coraz więcej, z czego jestem bardzo zadowolona.

żródło



Do akcji przystępują:
Aneta – z olejem kokosowym i arganowym nakładanym codziennie lub co dwa dni
Ewa – olej kokosowy aplikowany dwa razy w tygodniu
Karolina - olej kokosowy stosowany co drugi dzień

Karolinaoliwa z oliwek aplikowana dwa razy w tygodniu

Zuziaolej musztardowy nakładany trzy razy w tygodniu
Gosiaolej musztardowy używany dwa razy w tygodniu

Monika z Kobiecego Klimatuolej amla przed każdym myciem, czyli dwa razy w tygodniu

Anna – z olejem lnianym używanym dwa razy w tygodniu
Nika (czyli ja) – olej lniany trzy lub cztery razy  w tygodniu
Marta - włosopasjatka - olej lniany i sezamowy nakładane codziennie lub co drugi dzień

Paula - olej kokosowy, z pestek winogron, rycynowy i łopianowy w postaci różnych mieszanek.

Pippi olej Yves Rocher, Reperation - 2 bądź 3 razy w tygodniu


Wyniki akcji ze zdjęciami za miesiąc! :)


Pozdrawiam, Nika :)

11 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa waszych efektow:D

    OdpowiedzUsuń
  2. życzę wam powodzenia dziewczyny i czekam na efekty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękujemy :) :) żeby nie zapeszyc i aby wszyscy wytrwali.

      Usuń
  3. Wiem, że za późno, ale można jeszcze się zgłosić? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Póki co będę podglądać efekty, bo włosy bardzo mi poleciały i na razie walczę o bejbiki <3 może przy następnej akcji się zgłoszę. Dodaję do obserwowanych, żeby nie przeoczyć żadnego postu ;) pozdrawiam ;) gdybyś miała dla mnie jakieś fajne wskazówki co do mojego skalpu będę wdzięczna. ;)

    OdpowiedzUsuń