środa, 12 sierpnia 2015

Recenzja: Masło Tutti Frutti FARMONA nie tylko do ciała ;)

Wczoraj pierwszy raz kremowałam włosy, bałam się, czy nie będą mi się one bardziej puszyć.. Ale efekt był dużo lepszy niż myślałam ;)

Do kremowania użyłam:


Na ciele sprawdza się znakomicie i na włosach też ;) Bałam się, że parafina (Mineral Oil), która jest w składzie bardziej mi zaszkodzi, ponieważ nigdy jej nie nakładałam na kłaki. 
Mazidło nałożyłam na suche włosy, podzieliłam je na mniejsze pasma, krem roztarłam na dłoniach i nałożyłam na włosy. Następnie przeczesałam grzebieniem o szeroko rozstawionych, aby dokładnie rozprowadzić masło na włosach.



Masło na włosach trzymałam około godziny, następnie umyłam je tylko i wyłącznie maską KALLOS czekoladową, aby dodać im trochę protein i nałożyłam odżywkę wygładzającą SYLVECO, którą zmyłam po pięciu minutach.

Informacja od producenta:


Skład:


Włosy dawno nie były już takie zdyscyplinowane, do tego miękkie w dotyku i błyszczące. Nie żałowałam masła na długości od ucha w dół. Pogoda daje im się we znaki i słońce bardzo je wysusza.


Podsumowując: bałam się, że włosy za bardzo obciążę, ale muszę stwierdzić, że efekt jest nawet w małym stopniu lepszy niż po olejowaniu, postanowiłam, że co drugie olejowanie będę zastępować kremowaniem :) a zapach jeżyn trzymał się nawet dzisiaj, gdy wstałam rano do pracy.

Pozdrawiam, Nika! :)

Zobacz też:

10 komentarzy:

  1. Fajnie, że się sprawdziło :) Ja pierwszy taki eksperyment robiłam z kremem do ciała od Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nawet bym nie pomyślała, żeby to masełko tak użyć też spróbuje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajnie sprawdziło się na włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. to maselko cudownie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba tez sprobuje :) przekonalas mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Slyszalam o kremowaniu maslem z Isany ale jak widac inne produkty tez sie sprawdzaja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze będę chciała wyprobowac kakaowy krem do rak z avonu i krem kokosy z ziaji ;)

      Usuń
  7. Faktycznie fekt bardzo fajny, wlosieta slicznie sie prezentuja :)

    OdpowiedzUsuń