czwartek, 12 listopada 2015

Recenzja: szampon wzmacniający przeciw wypadaniu włosów Long4Lashes by Oceanic

Z GÓRY PRZEPRASZAM ZA SZATĘ GRAFICZNĄ WPISU, ALE BLOGGER PŁATA MI FIGLE I CIĄGLE ZMIENIA INACZEJ NIŻ JA BYM CHCIAŁA :(

Jak sami doskonale wiecie w połowie października opisywałam mój plan na walkę z wypadaniem, które w ostatnim czasie było bardziej niż zwykle wzmożone..

O tym, co do tej pory stosowałam przeczytacie tutaj -> "Mój plan na walkę z wypadaniem włosów", stosowałam wszystko - szampon, wcierka, suplementacja wewnętrzna..

Wypadanie ustało, ale czy przyczynił się do tego szampon wzmacniający przeciw wypadaniu włosów Long4Lashes by Oceanic? Przekonajcie się dalej same :)



Zachęcona znakomitymi opiniami serum do rzęs stwierdziłam, że szampon tej samej marki powinien być równie dobry. Gdyby nie promocja w Rossmannie, na której za szampon zapłaciłam wtedy 25zł nie skusiłabym się pewnie na niego w ogóle.

Zapach: Niestety jest bardzo ciężki do określenia - bardzo chemiczny, na szczęście nie utrzymuje się na włosach po myciu.

Skład: Gliceryna na trzecim miejscu po takim zdzieraku (SLS).. wszystko fajnie, pięknie, ale czy aby na pewno ona nawilża? Poczekajcie do końca wpisu ;) Nawet mocznik w składzie się przewija.. Aaaach..

Cena: W Rossmannie za 200ml w cenie regularnej zapłacimy 34,99 zł, aczkolwiek zdarzają się promocje (-10zł)

Dostępność: Rossmann, do zamówienia przez internet w wielu aptekach, sądzę, że stacjonarnie również.

Opakowanie: Plastikowa, biała, nieprzezroczysta butelka, niestety nie widać ile pozostało produktu.

Wydajność i konsystencja: I tu się zaczynają schody... Z wydajnością bardzo kiepsko, trzeba nałożyć dość sporu szamponu na włosy, aby zaczął się porządnie pienić. Także troszkę go idzie... A konsystencja - trochę wodnista, ale nie spływająca z włosów :)


Informacja od producenta:


I moja opinia...
Pierwsze, co powiem - drugi raz w życiu bym go nie kupiła - nawet na promocji jak teraz, dla mnie jest to strata pieniędzy. Wg producenta szampon należy nanieść na mokre włosy - ok, robiłam tak, następnie wmasowywałam w skalp i zostawiałam na jakieś 5min, nawet wtedy nie wypadały. Ale włosy były wtedy tak tępe, suche i poplątane (nawet odżywki sobie z tym nie radziły), że zmieniłam lekko taktykę użytkowania szamponu. Mianowicie najpierw wmasowywałam w skalp, dopiero potem pianą myłam włosy... i ojojojoj.. co się wtedy działo, gdy go zmywałam. Wtedy to dopiero zapychałam odpływ w wannie własnymi kłakami, to poprzednie moje marudzenie to było pikuś w porównaniu z tym, co musiałam wyjmować z wanny po spłukaniu szamponu. Nie wspomnę o tym jak sobie na maksa wysuszyłam skórę głowy....



Także ja temu szamponowi mówię stanowcze NIE!


Pozdrawiam, 
Nika

13 komentarzy:

  1. Przeciw wypadaniu = a wypada po nim więcej włosów :D. Często tak bywa z szamponami "PRZECIW" wypadaniu. Na szampony jakoś zawsze szkoda wydawać mi majątku :<. Jak już widzę cenę większą niż 10 zł to przeważnie się go nie łapię ;p. Nie lubię wydawać na szampony i tyle :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakaś porażka jest z tym szamponem i pomyśleć, że na promocji była też odżywka z tej samej serii i zastanawiałam się, czy kupić. Jak dobrze, że jednak szkoda mi było kasy

      Usuń
  2. Szkoda kasy na takie badziewie. Ja bym szła w jakieś wcierki i może dały by lepszy efekt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda kasy a przede wszystkim włosów:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja go chciałam dzisiaj kupić! :O Dobrze, ze tego nie zrobiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Odżywka do rzęs jest podobno skuteczna, ale 3x droższa :D
    Jestem chyba staroświecka, ale szampon ma myć i tyle :)

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem bardzo zadowolona z szamponu jak i z odrzywki do rzęs. Rzęsy juz mam bardzo długie a po szampon ie szybciej rosną włosy i nie wypada tyle ile wypadało. Także polecam .ps szampon ma gęstą konsystencję wiec jest wydajny . Nie wiem co koleżanka ma za szampon niby rzadki a mój jest bardzo gesty. Kupiłam na allegro tam jest owiele tańszy i powiem z czystym sercem POLECAM BARDZO

    OdpowiedzUsuń
  7. Też kupiłam na allegro i jest super szampon jak i odżywka. Nie miałam takiej sytułaci po użyciu szamponu.
    Polecam

    OdpowiedzUsuń
  8. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Na całe szczęście moje włosy są bardzo mocne i nie muszę używać szamponów wzmacniających. Za to jestem bardzo zadowolona z faktu używania kosmetyków do pielęgnacji włosów z https://eveline.pl/wlosy i to im przede wszystkim zawdzięczam dobrą kondycję moich włosów.

    OdpowiedzUsuń