czwartek, 1 października 2015

KONKURS! Do wygrania szampon TOŁPA oraz odżywka PETAL FRESH



W tym konkursie możecie wygrać:

  • regenerujący szampon do włosów zniszczonych TOŁPA
oraz
  • odżywkę do włosów nawilżającą Aloe&Citrus PETAL FRESH ORGANICS


Wygrywa jedna osoba, a oto warunki wzięcia udziału w konkursie:
  1. Publiczne obserwowanie mojego bloga (poprzez gadżet "OBSERWATORZY" w prawym bocznym pasku).
  2. Publiczne obserwowanie fanpage. -> Włosy rosną jak na drożdżach
  3. Dokończenie zdania: Mój sposób na idealne włosy:.. :)
  4. Udostępnienie banneru na swoim blogu lub postu z konkursem na facebook'u.

I jedno z najważniejszych - wzór zgłoszenia w komentarzu:
  1. Bloga obserwuję jako: (może być imię i pierwsza litera nazwiska)
  2. Fanpage obserwuję jako: (może być imię i pierwsza litera nazwiska)
  3. Moja odpowiedź na pytanie:
  4. Link do udostępnienia informacji o konkursie:

Regulamin:
1. Sponsorem nagród o wartości 40zł jest autorka bloga Włosy rosną jak na drożdżach.
2. Konkurs trwa od 01.10.2015 do 11.10.2015 do godziny 23:59.
3. W konkursie mogą brać udział publiczny obserwatorzy bloga oraz osoby posiadające konto na Facebook'u.
4. Wyniki konkursu będą ogłoszone w ciągu czterech dni od daty zakończenia.
5. Wysyłka na terenie Polski.
6. Na kontakt od zwycięzcy czekam 3 dni na mailu bądź w wiadomości prywatnej na Facebook'u. Po tym upływie zostanie wybrany kolejny zwycięzca.
7. Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz.U. z 2004 roku Nr 4 poz. 27 z późniejszymi zmianami). 
8. Osoby, które po ogłoszeniu wyników przestaną obserwować bloga lub konto na Facebooku nie będą brane pod uwagę w kolejnych rozdaniach.

Życzę powodzenia i pozdrawiam, Nika! :)


8 komentarzy:

  1. Bloga obserwuję jako: Magdalena Anna
    Fanpage obserwuję jako: Loczusiowo
    Moja odpowiedź na pytanie: Mój sposób na idealne włosy, to przede wszystkim zdrowa dieta, systematyczna pielęgnacja, naturalne oleje, unikanie zabiegów, które im nie sprzyjają i jak najmniej stresu. =)
    Link do udostępnienia informacji o konkursie: https://www.facebook.com/loczusiowo/posts/1500578426902734

    OdpowiedzUsuń
  2. Bloga obserwuję jako: Marta | Włosopasjatka
    Fanpage obserwuję jako: Marta Marta
    Moja odpowiedź na pytanie:

    Mój sposób na idealne włosy jest łatwy lecz skomplikowany.
    Najpierw do miski łyżkę szamponu damy, później cukru dla odmiany.
    Raz w tygodniu ten rytuał - peelingować skórę - dużo dał.
    Skóra ładnie odżywiona, włosy nie wypadają ponad.
    Przed tym myciem - kap olei dla mych włosów - przyjacieli.
    Zemulguję je odżywką, aby zmyły się dość szybko i odżyły,
    moje drogie, aby lśniły i błyszczały odżywienie by im dały.
    Później maska lub odżywka, to regeneracja szybka.
    I płukanki na poranki z pokrzywowej herbatki.
    Włosy czeszę szczotką dzika niechaj puszek szybko znika.
    Suszę kosmyk po kosmyku używając naturalnego triku,
    czyli zwykłego powietrza, które w moim domu mieszka.
    Raz tam wcierka, raz masażer, aby włosy rosły żwawiej.
    A na koniec też odżywka lecz b/s na końcóweczki lub
    olejeku kroplę z beczki.
    Oto sposób idealny by tuż tuż po wyjściu z wanny,
    włosy mieć wręcz aksamitne, odżywione, piękne, śliczne.

    Link do udostępnienia informacji o konkursie: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=154893961524738&set=a.110107186003416.1073741828.100010124040216&type=3&theater

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow ;) Poetko ;) od tej strony Cię nie znałam :P

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Haha :D! Widzisz a jeszcze tyle mam w zanadrzu! :D

      Usuń
  3. 1.Bloga obserwuję jako: Dzezabell's Hair

    2.Fanpage obserwuję jako: Dzezabell's Hair

    3.Moja odpowiedź na pytanie: Sposobem na idealne włosy jest cierpliwość. Najlepsze i najdroższe kosmetyki nie sprawią, że włosy będą piękne, zdrowe lub długie, jeśli nałożymy odżywkę tylko raz i to na dwie minuty. Konsekwentnie należy "robić swoje", czas i tak minie. Później wystarczy spojrzeć w lustro i powiedzieć "Wow! Moje włosy są idealne! Kiedy to się stało?" :)

    4.Link do udostępnienia informacji o konkursie: http://dzezabell.blogspot.com/ - w menu bocznym

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń

  4. Bloga obserwuję jako: Czarna Kawa
    Fanpage obserwuję jako: Kręconowłosa - blog
    Moja odpowiedź na pytanie: Mój sposób na idealne włosy to zrównoważona pielęgnacja :). Najważniejsze jest wtedy dla mnie to, aby dostarczyć im składników, które lubią w idealnych proporcjach. Zwracam też uwagę na pogodę (temperaturę). Używam humektantów z odpowiednią domieszką emolientów, aby włosy były nawilżone i jednocześnie nie utraciły nawilżenia. Oczywiście aby moje podatne na odkształcenia włosy wyglądały ciągle ładnie nie mogę ich spiąć :). Najlepiej jest, gdy pozostawiam je rozpuszczone.
    Link do udostępnienia informacji o konkursie: http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  5. Bloga obserwuję jako: Magdalena Winchester
    Fanpage obserwuję jako: Magdalena Owczarczyk
    Moja odpowiedź na pytanie: Sposób na idealne włosy? - oliwka dla niemowląt!!!!! Wymiata jako olej do nawilżania. Potem emulguję tą oliwkę jakąkolwiek odżywką, myję je szamponem i nakładam odrobinę maski, również na skalp (polecam L'biotica Biovax <3). Spłukuję, wcieram odżywkę Jantar przez spryskanie skóry głowy atomizerem, iiii... moje włosy po łysieniu wyglądają gładko, zdrowo, są miękkie i puszyste, nadawałyby się na szalik na zimę :D A włosy dzięki takim zabiegom... Hm, nie chcę się chwalić, ale przez cały wrzesień urosły 3 cm!!! <3 <3 <3 Moje włosy wreszcie odrastają po tym, jak ze stresu wypadło mi ich połowa :)
    Link do udostępnienia informacji o konkursie: pasek boczny na befitandfancy.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń