niedziela, 4 października 2015

Liebster Blog Award #1 ;)

Witajcie dzisiaj po raz drugi! :)

Teraz troszkę prywaty ;)

Do Liebster Blog Award nominowała mnie MissM z bloga Włosomania by M.. Ślicznie dziękuję za nominację i biorę się za odpowiadanie na pytania od MissM :)


Przypomnę zasady:
"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


1. Za kim byś wskoczyła w ogień ?

Ciężkie pytanie... Wydaje mi się, że za moim wujkiem :) jest to najmłodszy brat mojej mamy, ale dla mnie jest on jak ojciec i mój starszy brat. Zawsze mogę na nim polegać i on na mnie.

2. Jesteś otwarta czy bardziej skryta ?

Raczej otwarta :) szybko nawiązuję nowe znajomości, nie boję się kontaktu z ludźmi, nawet jeżeli pierwsze wrażenie jest o mnie jako małomównej i skrytej to szybko druga osoba poznaje mnie od tej innej strony ;) a to wszystko dlatego, że najpierw obserwuję ludzi, wysuwam jakieś wnioski i dopiero w pełni się otwieram :)

3. Co Ci się najbardziej podoba w blogowaniu ?

Kontakt z innymi i możliwość poznania bardzo fajnych, wartościowych ludzi.

4. Gdzie poza domem można Cię najczęściej spotkać ?

Oj... Niestety praca i od października w weekendy studia. Tak.. Po trzyletniej przerwie wracam na nie :)

5. Trampki czy szpilki ? 

Ostatnio trampki, ale to już głównie przyzwyczajenie z pracy. Ale tęsknię za szpilkami, z którymi jeszcze półtora roku temu nie mogłam się rozstać.

6. Cechy idealnego mężczyzny :)

Hmm... fizyczne, czy cechy charakteru? ;D Fizyczne to najlepiej wysoki, bo i ja niska nie jestem, brunet z delikatnym zarostem... - mój ideał, do tego w garniaku, mundurze, albo często chodzący w koszulach i już jestem jego :P
A charakter - pracowity, szczery, uczynny, spontaniczny (czego mi czasem brakuje), kochający, dbający o najbliższych, męski, wierny, z "twardym" charakterem ;)

7. Jakie jest Twoje najpiękniejsze wspomnienie z dzieciństwa ?

Jest ich wiele, ale na tą chwilę przychodzi mi podróż do mojej rodziny na wschód Polski i do tego zawsze utwór VAYA CON DIOS - NAH NEH NEH... :)

8. Jaki masz obecnie kolor na paznokciach ? ^^

Szary! ;)

9. Gdybyś mogła zmienić swoje imię, to na jakie byś zmieniła ? 

Nie zmieniłabym na żadne inne! Kiedyś Małgorzata mi się nie podobało, ale teraz.. imię pasujące do mojej osobowości :) Już kiedyś się zastanawiałam się jak to jest, że nasze imiona tak bardzo współgrają z naszymi charakterami.

10. Jaki film najbardziej Ci utkwił w pamięci ?

"Zielona Mila" - zawsze, ale to zawsze przy nim płaczę, mimo że znam go na pamięć to mogę oglądać non stop.

11. Twój sposób na chandrę to ? 

Jeśli dopisuje pogoda to sport na świeżym powietrzu :) A jak nie - telefon do przyjaciółki, książka, albo dobry film.

Ode mnie nominacji nie ma, głównie z braku mojego czasu, aby poświęcić dłuższą chwilę na siedzenie przy kompie.

Pozdrawiam, Nika :)

3 komentarze:

  1. U mnie też Liebster. ;) Na jakie studia się wybierasz? ;) Trampki to moja miłość, choć podobnie jak Ty, swego czasu nie rozstawałam się ze szpilkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Punkt nr 8 - ja tez heheheh :-D

    OdpowiedzUsuń