czwartek, 8 października 2015

[6] Mój dzień dla włosów - olej Wellnes&Beauty, 4LongLashes, Ziaja, Venita Salon

Witajcie!

Dzisiaj dzień dla włosów krótki, ale w miarę treściwy ;) Ostatnio na jednej z grup na facebook'u pisałam, że nie używam żadnych mieszanek olei do włosów, ale jak zobaczyłam. że poniższy olejek jest w przecenie, dodatkowo jest zachwalany przez włosomaniaczki to stwierdziłam, że muszę go kupić i wypróbować.








Kosmetyki, które użyłam:
  • olej Wellnes&Beaty - olej sezamowy i ekstrakt z wanilii
  • szampon 4LongLashes
  • Ziaja, kozie mleko - maska intensywnie kondycjonująca z keratyną
  • Venita Salon, serum do włosów - olejek jojoba i macadamia

Co zrobiłam – krok po kroku. 


Dzisiejszą pielęgnację rozpoczęłam od nałożenia w/w oleju metodą opisaną przez Włosopasjatkę w tym wpisie. Wczoraj zakupiłam nowy olej, więc nadarzyła się od razu okazja, aby nową metodę i olej przetestować :P Tak jak pisze Marta u siebie na blogu - najpierw włosy zmoczyłam, następnie nałożyłam olej, wysuszyłam włosy i jeszcze związałam. Chodziłam tak z jakąś godzinę. Potem włosy zmoczyłam. Gdy nakładałam na nie szampon wzmacniający, przeciw wypadaniu włosów 4LongLashes miałam wrażenie, że włosów jest tak jakby więcej, ale to zasługa nowej metody i tego, że olej wniknął głęboko we włosy, dzięki rozchyleniu łusek ciepłym nawiewem suszarki. Ale wracając do szamponu - spieniłam go i pozostawiłam na około 5 minut. Spłukałam włosy, odcisnęłam w ręcznik i nałożyłam maskę intensywnie kondycjonującą z keratyną Ziaji, kozie mleko, podgrzałam maskę szuszarką, poczekałam też około 3 minut, spłukałam i zawinęłam włosy w ręcznik. Rozczesałam je i podsuszyłam suszarką. W jeszcze wilgotne końce wtarłam serum Venita Salon - olejek jojoba i macadamia, zaplotłam warkocza i po dwóch godzinach rozpuściłam uzyskując taki efekt:


Efekt pielęgnacji:
  • miękkie
  • błyszczące
  • dociążone włosy
Niestety moje włosy po godzinie od rozpuszczenia postanowiły się zbuntować i rozprostowały się. Więc co ja zrobiłam? Nie poddałam się :P I znów zaplotłam warkocza.. A co! :P Niech wiedzą, kto tu rządzi. Włosy rozpuściłam po trzech godzinach i znów uzyskałam efekt ze zdjęcia.

Ostatnio bardzo walczę z nadmiernym wypadaniem włosów. Myślałam, że już sobie z tym poradziłam, ale niestety... Dzisiaj przekonałam się, że jednak nie do końca. W związku z tym znów do nich przemówiłam - tym razem poinformowałam je, że jak nie przestaną wypadać to je obetnę na krótko! Czy posłuchają, nie wiem.. Ale ja im w tym pomogę. Skorzystałam, że w mojej aptece jest promocja na Revalid i za 90kapsułek (starcza na miesiąc kuracji) zapłaciłam 19,90zł. ;) Także od jutra zaczynam.

Dzisiaj trochę humorystyczny wpis, ale przynajmniej lekko się czyta.

Pozdrawiam, Nika! :)

15 komentarzy:

  1. Cudne masz włosy! Są chyba bardzo gęste. Jesteś zadowolona z tego szamponu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ostatnio bardzo się przerzedzily. W obwodzie miałam już 10,5cm, a jak ostatnio mierzylam to jest 8,5cm... więc na gęste to one tylko ostatnio wyglądają.
      A szampon użyłam pierwszy raz. Wczoraj go dopiero kupiłam w rossmannie na przecenie. Zamiast 35zl, zapłaciłam chyba 25zl. Ostatnio łapię się wszystkiego, co pomoże mi zahamować wypadanie.

      Usuń
  2. 8,5 cm to i tak imponujący wynik, aczkolwiek rozumiem Twój ból... Wczoraj zdałam sobie sprawę, że wypadanie wróciło. Muszę kupić maść końską.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eeehh... teraz, gdzie bym nie czytała wpisów, czy komentarzy innych dziewczyn to co druga ma problem z wypadaniem w okresie jesiennym.

      Usuń
  3. mi na jesień teraz strasznie wypadają włosy :) a Twoje wyglądają przecudownie kolor mnie urzekł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnio polubiłam się z tym olejkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Włosy prezentują sie bosko :-) ciekawa ta nowa metoda :-) a olejek Wellnes & Beauty uwielbiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Nadal nie mogę się przyzwyczaić do Twojego koloru :D
    Daj znać koniecznie, czy taka groźba zadziałała, bo moje też się buntują ;)

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heheh ;) za jakiś czas będzie nowy kolor :D mam nadzieję, że do niego się przyzwyczaisz :P

      Usuń
  7. Włoski wyglądają bardzo zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń