niedziela, 6 grudnia 2015

[9] Mój dzień dla włosów - olejek W&B, Kallos, Alterra, Equilibra, Biovax, Andrea, Yves Rocher

Przychodzę dzisiaj do Was z drugim postem ;)

Tak jak wcześniej wspominałam nie mogłam tego dodać bez wcześniejszej relacji i pochwalenia się nowym kolorkiem włosów ;)

Wczorajsza pielęgnacja odbyła się wczoraj wieczorem, jednak dzisiaj musiałam rano włosy dosuszyć :P tak to jest jak się kładzie do łóżka z wilgotnymi związanymi włosami ;)

Kosmetyki, które użyłam:

  • olejek Wellness & Beauty z olejkiem sezamowym i ekstraktem z wanilii
  • szampon Alterra do wrażliwej i podrażnionej skóry głowy
  • maska Kallos Algae
  • nawilżająca odżywka Equilibra zwiększająca objętość włosów
  • Biovax, regenerujący olejek do włosów, bambus & olejek avocado
  • kilkanaście kropel dodanych do szamponu olejku Andrea
  • spray utrwalający loki Yves Rocher
Co zrobiłam - krok po kroku

Zaczęłam od naolejowania włosów olejkiem W&B, związałam włosy i zostawiłam je tak same sobie na jakieś dwie godzinki.. ;)
Następnie trochę się zmoczyłam, na skalp masując nałożyłam szampon Alterra, do którego wcześniej dolałam olejek Andrea (dotarł do mnie z Chin, przyspiesza wzrost włosów :) ), natomiast włosy na długości umyłam maską Kallos ALgae, która ostatnio jest u mnie hitem ;) jedno i drugie zostawiłam na włosach na około 10 minut, trzeba pozwolić działać nowemu olejkowi :P Następnie włosy wypłukałam, odsączyłam i na długość nałożyłam jeszcze nawilżającą odżywkę Equilibra. Po około 5 minutach zmyłam. Wytarłam włosy w ręcznik, rozczesałam grzebieniem z szeroko rozstawionymi zębami i wtarłam w końce oraz na długość około trzech pompek regenerującego olejku Biovax. Pozwoliłam trochę włosom naturalnie podeschnąć. :) Po około 15 minutach spryskałam je sprayem podkreślającym loki Yves Rocher


 i związałam je na noc na podstawie tego filmiku:


Rano, gdy je rozpuściłam były jeszcze wilgotne, więc podsuszyłam je suszarką, ugniotłam je z olejkiem Biovax i znów na godzinę związałam tak jak poprzednio.

Gdy je rozpuściłam i ułożyłam wyglądały tak:
zdjęcie zrobione wieczorem  po całym dniu ;) całkiem nieźle od rana utrzymał się skręt
Efekt pielęgnacji:

  • błyszczące
  • puszyste
  • z widoczną większą objętością włosy
  • niestety po sprayu Yves Rocher były trochę sztywne, ale za to ładnie utrwalone
Ostatnio przyzwyczaiłam się do prostych włosów, ponieważ często je modelowałam, dzisiaj była miła odmiana ;)

Pozdrawiam, Nika! :)

12 komentarzy:

  1. Włosy pięknie się błyszczą a i fajnie się pofalowały;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajny skręt :)
    A jak ich duuuuużo!

    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor i objętość jak dla mnie super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę pięknie wyglądają. :) interesuje mnie zwłaszcza olejek z biovaxa. Czy tak naprawdę warto go kupić, zważywszy na jego cenę? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. pieknie blyszcza i fajny skret, taki naturalny :) czy oodżywka Equilibra posiada w skladzie jakies silikony ? warto ja kupic bo ztego co pamietam to do najtanszych nie nalezy a juz dlugo chce ja przetestowac i zastanawiam sie czy warto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem jest droga i jak na odżywkę to nawet dość bardzo, ale warta zakupu.

      Usuń
  6. Bardzo mi się podoba ich ułożenie:)

    OdpowiedzUsuń