piątek, 9 września 2016

Prostownica Fox Samba - profesjonalny sprzęt fryzjerski

Witajcie!

Na samym początku chciałam zaznaczyć, że nie jest to żadna recenzja, ponieważ prostownica dzisiaj do mnie dopiero dotarła :) jest to po prostu zwykły opis techniczny i zdjęcia dla Was :)

Kilka miesięcy walczyłam ze sobą, czy ją kupić, niby obecna moja prostownica ma dopiero 4 lata i jeszcze działa, ale nie mogłam się oprzeć, tym bardziej, że na allegro znalazłam ją za 183 zł z darmową przesyłką.






Prostownica zapakowana w takie o to ładne pudełeczko, sztywne zamykane na magnez ;)




Dane techniczne:

  • funkcja jonizacji - wytwarza jony ujemne, które dbają o to, aby włosy zachowały swoją naturalną wilgoć i nie elektryzowały się.
  • funkcja Infrared - czyli podczerwień, działa na zasadzie pielęgnicy, ale oczywiście słabiej. Podczerwień idealnie rozprowadza ciepło na powierzchni włosów przeciwdziałając ich niszczeniu. Promienie pobudzają produkcję kerato-proteiny, która działa korzystnie na strukturę włosa.

  • pływające ceramiczne płytki pokryte turmalinem, które zapewniają idealną długotrwałą gładkość
  • regulacja temperatury od 80 do 220 stopni

  • wyświetlacz LED
  • 3-metrowy obrotowy kabel (z uchwytem do zawieszenia)
  • rozmiar płytki: 24 x 90 mm
  • producent zapewnia, że jest możliwość robienia loków ;)
Cena prostownicy w internecie wahają się od 182zł do 250zł :) dostać ją można na allegro jak i również w profesjonalnych hurtowniach fryzjerskich :)

Osobiście wydaje mi się, że jak na prostownicę z wyższej półki z takimi funkcjami cena nie jest wygórowana i osoby, które często prostują włosy warto, aby zastanowiły się nad tą, bądź jakąś z podobnymi parametrami technicznymi. :)

Recenzja pojawi się oczywiście po dłuższym użytkowaniu :)

Pozdrawiam, Nika! :)

3 komentarze: