poniedziałek, 8 maja 2017

Recenzja: VITAPIL, profesjonalny lotion


Dzisiaj przyszedł czas na recenzję profesjonalnego lotionu zapobiegającego wypadanie włosów i stymulującego porost nowych VITAPIL.

Po ostatniej wizycie u fryzjerki znów naszła mnie ochota na zapuszczanie włosów i zamiast standardowo podciąć powyżej 5cm końcówek poprosiłam tylko o minimalne wyrównanie :) Następnie pobiegłam do apteki i skusiłam się na w/w wcierkę, którą udało dostać mi się w promocji.. sądzę, że gdyby nie to, to raczej bym jej nie kupiła..



pojemność: 125ml
cena: około 70zł (mi się udało ją otrzymać w cenie 35zł)
dostępność: apteki
opakowanie: plastikowa buteleczka z wygodnym dozownikiem (spray)

Co nam  mówi sam producent?


Skład:
Aqua, Alcohol Denat., PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Arginine, Panthenol, Propylene Glycol, Urea, Disodium Phosphate, Biotin, Citric Acid, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Niacinamide, Laurdimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Keratin, Ethyl Ester of Hydrolyzed Silk, Cysteine, Bambusa Vulgaris Leaf Extract, Parfum, Benzyl Salicylate, Citronellol, Coumarin, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Linalool, Alpha-Isomethyl Ionone

Właściwości składników, którymi chwali się producent:
  • KOMPLEKS 2-HGS (Hair Growth Stimulation, czyli arginina i witamina B3) - umożliwia dostarczenie substancji odżywczych zawartych w preparacie (panthenol, cysteina, keratyna, krzem z bambusa) do cebulki włosa, wpływa na prawidłowe ukrwienie skóry głowy, przyczynia się do prawidłowego wzrostu włosa.
  • PANTHENOL - przenika w głąb skóry głowy i struktury włosa, korzystanie wpływa na strukturę lipidową, zmniejsza utratę naturalnej wilgoci, co sprzyja prawidłowemu nawilżeniu skóry głowy i włosów.
  • BIOTIN COMPLEX - specjalistyczny kompleks biotyny i substancji, które ułatwiają przenikanie biotyny w głąb naskórka, dzięki czemu zapobiega nadmiernemu wypadaniu i przetłuszczaniu się włosów.
  • KERATYNA - ma zbliżoną budowę do naturalnej keratyny, która występuje w naskórku oraz korzeniu włosa, ma zdolność do dopasowania się w miejscy uszkodzonej struktury włosa, dzięki czemu skutecznie odżywia i regenruje włosy.
  • PROTEINY JEDWABIU - nabłyszczają i nadają połysk włosom
  • BAMBUS - najbogatsze w naturze źródło krzemu (zawiera go aż 75%)

Moja opinia:

Zgodnie z zaleceniami producenta produkt pierwszy raz nałożyłam na skórę głowy po myciu włosów, wtarłam kosmetyk, zrobiłam masaż - wszystko wg instrukcji, wysuszyłam kłaki i to co się stało z moimi włosami u nasady przeszło moje wszelkie oczekiwania..

Włosy były sztywne, obciążone.. Efekt jakbym nałożyła za dużo żelu utrwalającego na włosy, próbowałam to wyczesać szczotką, ale niestety bez większych pozytywnych rezultatów. Skończyło się na tym, że włosy związałam i wytrzymałam tak jeden dzień, na drugi już niestety musiałam umyć, ponieważ po lotionie zaczęły mi się przetłuszczać. W związku z tym wcierkę VITAPIL używałam przez miesiąc regularnie przed każdym myciem (włosy myję co drugi bądź trzeci dzień) i trzymałam ją średnio około 2 godzin, aby dobrze się wchłonęła w skórę głowy.

VITAPIL zakupiłam z myślą zminimalizowania wypadania włosów oraz przyspieszenia porostu, po miesiącu niestety muszę stwierdzić, że nie zrobił on kompletnie nic.. Włosy nadal leciały garściami, a i nie urosły więcej niż zawsze (czyli w moim przypadku średnio około 0,5cm na miesiąc), nie pojawiły się również babyhair.

Podsumowując.. jak dla mnie bubel, niestety dość drogi. Cena jest kompletnie nieadekwatna do działania, mam wrażenie, że płaci się głównie za firmę, a nie samą wcierkę.

Pozdrawiam Was bardzo gorąco :)
Małgosia

4 komentarze:

  1. a coś jak dotąd przetestowanego, zadziałało ci na wypadanie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście :)
      Olejek andrea, obecnie testuję wcierke seboradin niger i spisuje się ekstra :)
      Odzywka brzozowa New Anna
      Wcierka z kozieradki (robiona samemu w domu, jest wpis na blogu o tym)
      Picie siemienia lnianego i pokrzywy :)
      Szampon i wcierka alpecin

      To mi tak na szybko przyszlo do głowy :)

      Usuń
  2. Uff, faktycznie bubel i to w takiej cenie, to już lepiej okręcić samemu kozieradkę ;)

    OdpowiedzUsuń