piątek, 6 stycznia 2017

[13] Dzień dla włosów - Alterra x3, Milk shake, No Inhibition, Biovax :)

Witajcie!


Mój dzień dla włosów, standardowo zaczął się już wczoraj ;) Zaczęłam od olejowania ;) miało być ono na godzinę, no max dwie.. a z lenistwa zostało na całą noc :) a przez to zmieniła mi się cała koncepcja dzisiejszej pielęgnacji włosów :)




Kosmetyki, które użyłam:


  • olejek do ciała MIGDAŁY & PAPAJA Alterra
  • szampon do wrażliwej, podrażnionej skóry głowy JOJOBA & MIGDAŁY Alterra
  • maska do włosów bio-owoc granatu i bio-aloes, głębokie odżywienie i świeża pielęgnacja suchych i zniszczonych włosów Alterra
  • odżywka w spratu leave in conditioner Milk Shake
  • maska w sprayu 12 wonders leave in No Inhibition
  • regenerujący olejek do włosów BAMBUS & OLEJ AVOCADO Biovax

Tak jak wspomniałam na samym początku, na włosy najpierw nałożyłam olejek do ciała firmy Alterra, nałożyłam go na suche włosy i z czystego lenistwa pozostawiłam jednak na cała noc, następnie umyłam je szamponem Alterra. Po spłukaniu  nałożyłam na wilgotne włosy maskę do włosów suchych i zniszczonych Alerra, na maskę nałożyłam czepek i ręcznik i pozostawiłam tak na jakieś 20 minut, póki nie przygotowałam sobie śniadania. Po tym czasie zmyłam ją, osuszyłam włosy ręcznikiem, spryskałam dwa razy odżywką do włosów normalnych i lekko suchych w celu rozczesania linii Milk Shake (produkt z.one) w celu lepszego rozczesania i nałożyłam na włosy moją ulubioną maskę w sprayu No Inhibition :)

Pozostawiłam włosy na trochę samych sobie i dosuszyłam je suszarką średnim nawiewem, ponieważ zostało mi pół godziny do wyjścia z domu :) na koniec zabezpieczyłam końcówki serum z Biovaxu :D i gotowe!

Po keratynowym prostowaniu nawet moja grzywka, którą podkusiło mnie ściąć nie wymaga wyciągania na szczotce :) więc włosy są jedynie wysuszone i przeczesane grzebieniem o szeroko rozstawionych zębach.



Efekt? Włosy są nareszcie dociążone i choć na zdjęciu tego nie widać (robione w cieniu, bez flesza, w naturalnym świetle) pięknie się błyszczą :)


Pozdrawiam bardzo gorąco, Małgosia! :)

4 komentarze:

  1. ładne włoski i kolor::)
    Ja lubię jak moje włosy są lekko dociążone:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj udało mi się uzyskac perfekcyjne dociazenie wlosow :) ale o tym napiszę w ciągu dnia :)

      Usuń
  2. Nigdy nie kremowałam włosów, muszę wypróbować :) póki co, jestem zachwycona działaniem oleju lnianego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. olej lniany jest mega :D nie ma chyba włosów, na których by się nie sprawdził :D :D

      Usuń